Idag så tar jag en dag i sänder och njuter av varje minut jag får tar mig upp med mina bara händer och slutar när jag stupar så

Helt okej första dag, va glad som fan och typ hoppa upp ur sängen klockan fem på morgonen, allt rullar på frams till första lektionen då jag fick terminens första utskällning. Inte en gång utan fyra. Jag är nog en sån där bad-ass efter allt!
 
Sen efter skolan drog jag och tjejorna in till stan "like old times" espresso house och trevligt tjötande och mycket skratt! Precis som vanligt!
 
Sen fick jag ett mess från min allra finaste ögonsten Alicia där hon skrev att hon mådde lite krassligt och ville att jag skulle pigga upp henne, så försökte mig på att vara lite gullig och pyntade bakelser och vattenmelon och traskade med raka steg bort till henne! Hon blev allt lite rörd och det värmde en gammal väns hjärta! Haha!
Imorgon drar skolan igång på riktigt och har en riktigt jobbig dag... 12.30-14.20.... osch ;) Sen ska jag dra till Puffen och tjöta och baka!
 
 
- johannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0